Standardy FinerOpracowaliśmy własne zasady pracy, Standardy Finer, którymi kierujemy się w naszych działaniach. Są to etyczne i zawodowe normy zachowania. Drogowskazy dla naszych Ekspertów kredytowych. Standardy Finer są także informacją dla Klientów, jaką firmą jesteśmy, co jest dla nas ważne i czego można spodziewać się po współpracy z nami. Naszym znakiem rozpoznawczym jest najwyższy standard obsługi Klienta. |
1. Dobro Klienta |
Dobro Klienta
Wszystkie nasze działania, wybór rozwiązania kredytowego, dobór oferty i banku, proces kredytowy, mają na celu dobro Klienta. Szczegółowo analizujemy potrzeby i możliwości Klientów i na tej podstawie przygotowujemy indywidualne rozwiązania.
Ochrona informacji
W naszej pracy stosujemy zasady ochrony danych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) potocznie znane jako RODO.
Ponadto dbamy o to, żeby szczegóły rozmów, przekazane przez Klientów informacje, pozostały tajemnicą i zostały wykorzystywane wyłącznie w zakresie niezbędnym w procedurze kredytowej.
Wiedza i doświadczenie
Specjaliści Finer posiadają odpowiednią wiedzę nt. oferty i procedur bankowych, a także z innych dziedzin w zakresie przydatnym w procesie kredytowym (prawo cywilne, podatkowe, budowlane, itp.). Nasi Specjaliści uczestniczą w szkoleniach i systematycznie podnoszą poziom swojej wiedzy oraz standard obsługi Klienta.
Obsługa
Najbardziej zależy nam na zadowoleniu naszych Klientów. Dlatego nasi doradcy w sposób możliwie komfortowy przeprowadzą Państwa przez całą procedurę kredytową. Jesteśmy do dyspozycji także po uruchomieniu kredytu.Eksperci Finer:
» Szczegółowo analizują sytuację każdego Klienta,
» Pomogą w wyborze najlepszych, dostępnych rozwiązań kredytowych,
» W jasny sposób przedstawiają Klientowi możliwości kredytowe,
» Pomagają w skompletowaniu dokumentacji,
» Monitują proces kredytowy na każdym etapie oraz na bieżąco informują Klienta o postępach,
» Negocjują warunki ofert kredytowych,
» W razie braku możliwości pomocy, niezwłocznie informują Klienta o tym fakcie,
» zawsze przestrzegają obowiązującego prawa oraz procedur bankowych,
» przestrzegają standardu ubioru biurowego,
» pracują z poszanowaniem poglądów i opinii Klienta, nie poruszają z Klientem spraw nie związanych z procesem kredytowym.
Klient ma możliwość:
» kontaktu z Doradcą lub z biurem Finer zawsze w ustalonych godzinach pracy,
» przekazania swoich uwag dotczących działalności Doradców i Firmy do biura Finer. Każde zgłoszenia jest dla nas cenną informacją, wpływa na lepszą organizację pracy, umocnienie relacji z Klientami. Każda uwaga Klienta będzie przez nas dokładnie analizowna.